Friday Bite: Het volgend leven van qr -code

De Friday Bite, een update op het gebied van social, marketing, reclame, technologie en andere spannende ontwikkelingen die wij voor jullie hebben gespot.


Het volgend leven van qr -code 

De qr code is terug op het hoogste niveau. Dit is te danken aan het enorme succes van de qr-code in China, dat de ogen van veel topondernemers heeft geopened zoals: IKEA, Apple, Schiphol, Samsung, PLUS Supermarkten. Ben jij benieuwd wat deze succesvolle qr-codes te bieden hebben? Lees dan hier verder.

Lees verder

Bikkelen om kijkcijfers

Televisie concureerd al een tijdje met media's zoals Youtube. We hoeven geen tv meer te kijken om onze favorieten shows te bekijken, maar hoe wordt dan het succes van tv programma's bepaald? Wil jij meer weten over dit onderwerp? Lees dan hier verder.

Lees verder

Trendwatchers

Trendwatchers voorspellen dat we in de toekomst allemaal een digitale butler hebben. Het besturen van alles in huis met zijn stem én met technologie die al voorhanden was. Ben jij benieuwd waarom deze trendwatchers dit denken? Lees dan hier verder.

Lees verder