Friday Bite: De nieuwe privacywet

De Friday Bite, een update op het gebied van social, marketing, reclame, technologie en andere spannende ontwikkelingen die wij voor jullie hebben gespot.


De nieuwe privacywet

De overheid en veel bedrijven zijn bezig met het nieuwe privacywet van mei 2018. Toch zullen deze veraderingen niet genoeg zijn. De overheid moet meer doen door burgers nieuwe rechten te geven en door de prijs van privacy zichtbaar te maken. Ben jij benieuwd naar de veranderingen? Lees dan hier verder.

Lees verder 

 

Weet jij wat AVG is?

Met de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) krijgen consumenten meer controle over hun data. Voor marketiers brengt het AVG veel uitdagingen met zich mee. De Autoriteit Persoonsgegevens heeft nog niet op alle wijzigingen toelichting gegeven, maar ben jij benieuwd naar de wijzigingen die al bekend zijn? Lees dan hier verder.

Lees verder

Grote online uitdaging 

Tegenwoordig is de beslissingsproces van de consument afwankelijk van de online vindbaarheid en presentatie van een bedrijf. Ook de B2B marketing is steeds meer online klantgericht, maar dit is niet zo in elke sector. Ben jij benieuwd welke sectors achter blijven? Lees dan hier verder.

Lees verder