Friday Bite: Praat jij weleens met je klanten?

De Friday Bite, een update op het gebied van social, marketing, reclame, technologie en andere spannende ontwikkelingen die wij voor jullie hebben gespot.


Praat jij weleens met je klanten?

Veel organisaties zijn bang voor hun klanten en hebben geen mens tot mens contact. Hierdoor worden bedrijven nooit customercentric en dat willen we toch wel? Ben jij benieuwd naar de meningen en tips van klanten? Lees dan hier

Lees verder 

 

Eerste mobieltjes 

Hoe overleef ik mijn eerste mobieltje? Kinderen krijgen op een steeds jongere leeftijd hun eerste mobieltje. Hierover zijn er veen onduidelijkheden en vragen bij veel ouders, maar ook kinderen. KPN helpt via ineractieve testen gesprekken aan te gaan over belangrijke relevante onderwerpen. Wil jij ook duidelijkheid over verschillende onderwerpen? Lees dan hier verder.

Lees verder

Betaalde vakantie vieren

Een negen tot vijf baan op een grijs kantoor is niet voor iedereen weggelegd. Zeker niet voor Tom Grond. Foto's delen van het heerlijk ontbijtje op de Malediven. Hierdoor hebben wel vele getwijfeld aan hun carrièrekeuze, maar is het allemaal wel zo geweldig? Lees hier verder.

Lees verder