Friday Bite: Testresultaten op de juiste manier interpreteren

De Friday Bite, een update op het gebied van social, marketing, reclame, technologie en andere spannende ontwikkelingen die wij voor jullie hebben gespot.


Testresultaten op de juiste manier interpreteren

De overheid en veel bedrijven zijn bezig met het nieuwe privacywet van mei 2018. Toch zullen deze veraderingen niet genoeg zijn. De overheid moet meer doen door burgers nieuwe rechten te geven en door de prijs van privacy zichtbaar te maken. Ben jij benieuwd naar de veranderingen? Lees dan hier verder.

Lees verder 

 

Marketing gebaseerd op risico

Er zijn nu eenmaal veel meer mensen die kunnen boekhouden dan mensen die iets origineels kunnen bedenken. Het proces van ideeën bedenken is ongrijpbaar. Het bedenken van nieuws is niet alleen moeilijk, maar ook riskant. Lees hier de tips die jou kunnen helpen.

Lees verder

Succesvol gebruik maken van LinkedIn

Corinne Keijzer heeft zich in de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in social media marketing, met de focus op LinkedIn. Uit al haar onderzoeken heeft ze 5 unieke tips die iedereen kan gebruiken. Ben jij benieuwd naar deze tips? Lees dan hier verder.

Lees verder