Friday Bite: Vier factoren die elke klant enthousiast maken

Een update op het gebied van social, marketing, reclame, technologie en andere spannende ontwikkelingen die wij voor jullie hebben gespot.


Vier factoren die elke klant enthousiast maken

In dit artikel staan vier factoren waar alle klanten enthousiast van worden, ongeacht de business waarin je zit. Enkele lijken "common sense" maar het blijft een interessant artikel om te lezen.

Lees verder
Bron: Marketingfacts.nl

Hoe Zalando zo snel groeide

In 2012 leed Zalando nog €40.000.000 verlies maar dat is ondertussen aardig rechtgetrokken. Zo behaalde ze in Q4 2016 een omzet van meer dan 1 miljard euro. Maar hoe hebben ze dit aangepakt en wat kun je hiervan leren voor je eigen onderneming?

Lees verder
Bron: Frankwatching.com

Advertentiemolen Facebook draait stevig door

Zelfs Facebook zelf had voorspelt dat de groei in 2017 zou afnemen. Voornamelijk omdat het bedrijf niet meer mogelijkheden had om nog meer advertenties te tonen. Maar van een afname in inkomsten is nog altijd geen sprake.

Lees verder
Bron: Emerce.nl