Friday Bite: Nederlanders willen digitaal kwaliteitskeurmerk

Een update op het gebied van social, marketing, reclame, technologie en andere spannende ontwikkelingen die wij voor jullie hebben gespot.


Nederlanders willen digitaal kwaliteitskeurmerk

Volgens een onderzoek van Motivaction onder 1.036 Nederlanders wilt ruim de helft dat er een digitaal keurmerk komt. Herijking van de kwaliteitskeurmerken is nodig om beter aan te sluiten op de digitale samenleving.

Lees verder
Bron: Emerce.nl

Albert Heijn test slimme koelkastmagneet

Albert Heijn doet op dit moment een test om te kijken of er behoefte is aan een manier om je boodschappenlijst bij te werken via Hiku, een slimme koelkastmagneet. Deze is voorzien van ene microfoon en scanner om de boodschappenlijst bij te werken.

Lees verder
Bron: Tweakers.net

Optimalisatietool Google Optimize

De Tool werd vorig jaar al aangekondigd, maar nu is het zo ver: de beta van Google Optimize is beschikbaar. Een van de meest interessante functionaliteiten is het opzetten van A/B testen en daarbij de koppeling met doelen uit Google Analytics. Meer weten?

Lees verder
Bron: Marketingfacts.nl