Friday Bite: Week 4


Funda bouwt droomhuis met big data

Funda heeft een big data analyse gedaan en hiervoor de gegevens van de zoekopdrachten van bezoekers gebruikt om te zien wat voor een huis we eigenlijk zoeken.

Lees verder
Bron: Dutchcowboys.nl

Persoonlijke reclame op je smart tv

Tp Vision kondigde onlangs aan dat consumenten binnenkort op een smart tv van Philips meer reclames te zien krijgen. In de toekomst zouden de reclames gepersonaliseerd worden. De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft Tp Vision hierop aangesproken.

Lees verder
Bron: emerce.nl

De punten waarop een merk kan falen

Sterke merken leveren geld op. Consumenten kiezen vaker voor een sterk merk, betalen vaker een meerprijs en herhalen dit gedrag iedere keer opnieuw. Lekker voor zowel je omzet als je marge. Tenminste, als je zelf een sterk merk hebt. Bekijk de handvatten voor verbetering.

Lees verder
Bron: marketingonline.nl