Friday Bite

Update met leuke weetjes - Week 45 - 2016


Honey, they shrunk the Toblerone!

Terwijl de wereld de uitslag van de Amerikaanse presidentsverkiezingen aan het verwerken is, maken de Britten zich druk om iets heel anders. Niet de Brexit, maar het feit dat Toblerone zijn repen chocolade kleiner maakt voor de Britten.

*bron: Adformatie.nl

Lees verder

Hongerig naar het perfecte publiek

Op weg naar adverteren met weinig tot geen waste door inzet van target opties. Het blijft voor marketeers altijd weer een leuke uitdaging om elke campagne weer tot een hoger niveau te tillen.

*bron: Adformatie

Lees verder

Van dataoverload naar waarde

Er is steeds smeer data beschikbaar en steeds meer marketeers willen daar iets mee. Het gevolg van zo“n datahub is een explosie van data, zonder dat het bedrijf weet hoe ze dat omzet in klantwaarde. Hoe kan je het marketingspel slim spelen?

*bron: Adformatie.nl

Lees verder